GamingMalta en SBC Seal CasinoBeats Malta geven een conferentie op 24-26 maart 2020 meer dan 1500 afgevaardigden en 130 toonaangevende sprekers in de branche worden verwelkomd. Het onderwerp van deze bijeenkomst zal zich vooral richten op het bespreken van de uitdagingen en kansen voor de online casinosector.
CasinoBeats Malta organiseert voor de tweede keer op rij een op mensen gerichte conferentie, waar op 24-26 maart 2020 meer dan 1500 afgevaardigden en 130 toonaangevende sprekers in de branche worden verwelkomd.
GamingMalta en SBC werken samen om deze conferentie nog aantrekkelijker te maken, waarbij CasinoBeats Malta niet alleen ongeëvenaarde netwerkmogelijkheden belooft, maar ook zes hoogwaardige conferentietracks. De tracks bevatten ook de Working in Malta-track – geleverd in samenwerking met GamingMalta.
GamingMalta en SBC Seal CasinoBeats Malta geven een conferentie
De conferentie zal naar verwachting meer dan 100 operatoren verzamelen, samen met toonaangevende leveranciers, regelgevers, betalingsbedrijven, evenals marketeers en gelieerde ondernemingen. Werken op Malta zal de deelnemers een diep inzicht geven in de potentiële kansen, evenals een aantal kritieke uitdagingen waarmee de industrie wordt geconfronteerd.
Werken op Malta zal de deelnemers een diep inzicht geven in de potentiële kansen, evenals een aantal kritieke uitdagingen waarmee de industrie wordt geconfronteerd.
Ivan Filetti, Chief Operations Officer bij GamingMalta, reflecteerde: “De focus van CasinoBeats Malta past perfect bij een aantal van onze strategische doelen, namelijk niet alleen de vele voordelen voor bedrijven en particulieren benadrukken om zich op Malta te vestigen, maar ook om de nadruk te leggen op breed scala aan samenwerkingsinspanningen en -initiatieven beschikbaar om Malta te blijven positioneren als de thuisbasis van Gaming Excellence “. Hij voegde eraan toe: “GamingMalta is erg enthousiast over de samenwerking met SBC om de Malta iGaming-gemeenschap deze unieke kans te bieden.”
Stewart Darkin, Managing Director van CasinoBeats, had ook een paar woorden te delen: “Bij het vormgeven van de inhoud voor CasinoBeats Malta hebben we rekening gehouden met de specifieke behoeften van de Malta-gamingsector”.
Hij merkte vervolgens op: “Het werd al snel duidelijk dat het nodig is om dit soort kwesties in detail en in de juiste omgeving te behandelen. Het krijgen van de steun van GamingMalta is een enorme boost en we kijken ernaar uit om nauw samen te werken met het GamingMalta-team en het lokale ecosysteem om de Working in Malta-content te leveren. “
CasinoBeats Malta Conferentie
CasinoBeats Malta (24-26 maart, 2020) zal zeker een evenement zijn dat relevant is voor iedereen in de iGaming-industrie, met een scala aan onderwerpen waarover mensen in de industrie graag discussiëren en uiteindelijk oplossen.
Wie of wat is GamingMalta?
GamingMalta is een onafhankelijke stichting zonder winstoogmerk, opgericht door de regering van Malta en de Malta Gaming Authority (MGA). Het heeft als taak Malta te promoten als een Center of excellence in de remote gaming sector wereldwijd, en is ook verantwoordelijk voor het onderhouden van contacten met de lokale relevante autoriteiten om de aantrekkelijkheid van Malta als rechtsgebied te verbeteren en het ecosysteem rondom de gamingindustrie te verbeteren.
GamingMalta streeft naar:
Bevordering van de eigendom van het merk Malta bij alle belanghebbenden om de positie van Malta bij de gamingindustrie te versterken;
Het aangaan van stakeholders en het bieden van zakelijke ondersteuning om te zorgen dat Malta de meest aantrekkelijke omgeving is voor de gaming-industrie om te gedijen;
Opvallen door innovatieve ideeën en de iGaming-industrie leiden door onderzoek en promotie van de Maltese jurisdictie om een proactieve, dynamische katalysator voor verandering te zijn;
De groei in de gamingsector versnellen door een dynamisch marketingmechanisme te creëren dat anticipeert op marktveranderingen;
Het bijeenbrengen van belanghebbenden – zorgen voor nauwe samenwerking en tegelijkertijd zakelijke en netwerkmogelijkheden creëren voor bedrijven die in de sector werkzaam zijn;
Het opzetten van de nodige expertise en vooruitzichten om de kansspelsector in Malta toekomstbestendig te maken;
Ondersteuning van de MGA bij het implementeren van de merkstrategie en routekaartontwikkeling voor de gamingindustrie;
Samenwerking met andere sectorale promotie-organisaties in Malta om het algemene imago van Malta te bevorderen.